Sancak ailesine teşekkür ziyareti

Bursa Vali Yardımcısı İbrahim Avcı projenin medya kısmını üstlenen Sancaktar Medya’ya teşekkür etmek için ziyarette bulundu.

Geçtiğimiz günlerde iller arasında kardeşlik bağlarının güçlenmesi ve birlik, beraberliğin geliştirilmesi amacıyla gerçekleştirilen ‘Biz Anadoluyuz’ projesi kapsamında 122 öğrenci Bursa’ya gelmişti.

Bursa Vali Yardımcısı İbrahim Avcı, geçen hafta ‘Biz Anadoluyuz’ projesine verdiği desteğe teşekkür etmek üzere Sancaktar Medya’ya bir ziyaret gerçekleştirdi. Ziyaretinde Avcı’yı, Sancaktar Medya Yönetim Kurulu Başkanı Burhanettin Türkeş, Sancak Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Cemil Menteşe, Bursa TV Haber Müdürü Osman Kenan Çapoğlu ve Sancak Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Cengiz Çimsöken karşıladı. Vali Yardımcısı İbrahim Avcı, Doğu ve Güneydoğu Anadolu’da yaşayan çocukları Bursa’yla buluşturan Biz Anadoluyuz projesi hakkında bilgiler verdi.

Avcı, İçişleri Bakanlığı tarafından uygulamaya konulan ve Sancaktar Medya Grubu’nun da medya kısmını üstlendiği proje kapsamında Bursa’ya gelen 112 öğrencinin dolu dolu 3 gün geçirdiğini söyledi. Avcı proje hakkında şunları söyledi: “Biz Anadoluyuz projesiyle Doğu ve Güneydoğu Anadolu’nun 21 ilinden 50 bin öğrencimizin Batı illerini görmeleri ve tanımalarını sağlayan bir projeydi. 3 günlük programda Erzurum’dan gelen 112 öğrenci 8 öğretmen arkadaşımız misafir ettik. Bursa’nın gezilecek görülecek tarihi ve kültürel mekanlarını onlara tanıttık. Kendilerini önce Sabiha Gökçen Havaalanı’ndan karşıladık. Gemlik’te öğle yemeği yedik ve otellerine yerleşmelerini sağladık. Ertesi sabah Orhangazi ve Osmangazi Türbeleri’ni,  Ulucami’yi, Kozahan’ı, Kapalıçarşı’yı, akabinde Bilim ve Teknoloji Merkezi’ni, hayvanat bahçesini ve FotoFest resim sergisini gezdirdik. Pazar günü Muradiye Külliyesi’ni görmelerinin ardından teleferik ile Uludağ’a gezi düzenledik. Öğle yemeği sonrası Gemlik’te Mütareke Binası’nı gördüler ve gemiyle yaptıkları mavi tur gezisi ile denizle tanıştılar. Pazartesi Afet Eğitim Merkezi’nde simülasyon kısmını gördüler ve devamında Bursa Valimiz İzzettin Küçük’ü ziyaret ettiler. Ziyaretin ardından da ilimizden ayrıldılar. Bakanlığımızın planlamasına göre 2 bin 700 öğrenci Bursa’ya gelecek, ilk part olarak 112 öğrencimiz geldi. Önümüzdeki yıllarda programı sürdürmeyi düşünüyoruz.” İbrahim Avcı, ziyaretinin sonunda projeye destek veren Sancaktar Medya ailesine teşekkür ederek, “Projenin başından sonuna kadar bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederiz. Emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi.