Yargıtay Başkanlığına 37. tur oylamada 193 oy alan Ömer Kerkez seçildi. ü
Genel Yargıtay Başkanlığına Ömer Kerkez seçildi 14.05.2024 - 11:46 14.05.2024 - 11:46 Yargıtay Başkanlığına 37. tur oylamada 193 oy alan Ömer Kerkez seçildi. ü Bunlar da ilginizi çekebilir CHP’den istifa eden Nimet Özdemir, AK Parti Grup toplantısı’nda! Nilüfer’de su kesintisi: BUSKİ’den 9 saatlik uyarı! Afetlerde engelsiz destek: ENAF Projesi tamamlandı Bursa'da altın vurgunu yapan 2 şüpheli tutuklandı BUÜ’den Uluslararası Cinsiyet Eşitliği Projesi İnegöl’de orman kazası: 1 yaralı İnegöl'de altyapı yenileme hamlesi Yıldırım’da minik öğrencilerden merhamet dersi OSMEK Kursiyerlerinin Bir Yıllık Emeği Karagöz sanatı gençlerle canlandı