(İGFA) - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, Silivri Cezaevi'nden gönderdiği mesajda, CHP Cumhurbaşkanlığı önseçiminde rekor düzeyde katılım gerçekleştiğini belirtti.

"15 milyon vatandaşımız oy kullandı" diyen İmamoğlu, paylaşımında, "İktidarın zulmünden, tarumar edilen ekonomiden, liyakatsizlikten, hukuksuzluktan canı yanan bu ülkenin on milyonları sandıklara koştu. Erdoğan’a “artık yeter” dedi. Bu gece Saraçhane’de ve ülkemin dört bir yanındaki meydanlarda haykıran milyonlara selamlarımı gönderiyorum. O sandık gelecek, millet bu iktidara unutamayacağı bir tokat atacak."ifadelerini kullandı.

Adalar’da 150 bin euro’luk rüşvet pazarlığı: "geri vites yok"
Adalar’da 150 bin euro’luk rüşvet pazarlığı: "geri vites yok"
İçeriği Görüntüle