Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri ve Haliliye İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince, Şanlıurfa Ticaret Merkezi Perakendeciler Sitesi'nde bulunan et depolarına yönelik denetim gerçekleştirildi.

Denetimlerde, tüketime sunulmak üzere hazırlanan sağlıksız ve bozulmuş yaklaşık 1 ton et tespit edildi.

Ele geçirilen etler, zabıta ve gıda kontrol ekipleri tarafından çöp merkezine götürülerek imha edildi.

Etlerin bulunduğu depolar, ekipler tarafından mühürlenerek faaliyetten men edildi. İşletme sahipleri hakkında ise yasal işlem başlatıldı.

Bursa Uludağ Üniversitesi alarm verdi: Tütün endüstrisi gençleri yeni yöntemlerle hedef alıyor
Bursa Uludağ Üniversitesi alarm verdi: Tütün endüstrisi gençleri yeni yöntemlerle hedef alıyor
İçeriği Görüntüle

Emine Erdoğan: İsrail hem soykırım hem ekokırım yaptı
Emine Erdoğan: İsrail hem soykırım hem ekokırım yaptı
İçeriği Görüntüle

Kastamonu’da gıda denetimlerinde 90 işletmeye 11,6 milyon lira ceza
Kastamonu’da gıda denetimlerinde 90 işletmeye 11,6 milyon lira ceza
İçeriği Görüntüle