Yıldırım Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik yürüttüğü titiz tedavi ve bakım çalışmalarının yanı sıra, gelecek nesillerde hayvan sevgisini pekiştirecek sosyal sorumluluk projelerini de sürdürüyor. Bu kapsamda, Orhan Kara İlkokulu öğrencileri tesisi ziyaret ederek, can dostların tedavi süreçlerini yakından inceleme fırsatı buldu.

"Merhametin Adresi"

Ziyaret sırasında merkezdeki birimleri gezen minik öğrenciler, görevlilerden sokak hayvanlarının rehabilitasyon süreçleri hakkında detaylı bilgiler aldı. Hayvanlarla yakından ilgilenen ve onlara şefkatle yaklaşan çocuklar, bir canlıya sahip çıkmanın ve sorumluluk almanın önemini yerinde gözlemledi.

Etkinliğe dair değerlendirmelerde bulunan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, merkezin sadece bir tedavi alanı olmadığını belirterek şunları söyledi: "Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini çok önemsiyoruz. Evlatlarımızı merkezimizde ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi."

İnegöl'de altyapı yenileme hamlesi
İnegöl'de altyapı yenileme hamlesi
İçeriği Görüntüle

"Tüm Canlılarla Yaşanabilir Bir Şehir"

Yıldırım’ı bütüncül bir bakış açısıyla geleceğe taşıdıklarını ifade eden Başkan Yılmaz, "Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. İlçemizde tüm canlıları kapsayan bir merhamet iklimi inşa etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Ziyaret, öğrencilerin hayvanlarla geçirdiği keyifli anlar ve çekilen hatıra fotoğrafları ile sona erdi.

#OktayYılmaz #SosyalSorumluluk #Eğitim